Absinthe 2.0.1 ile iOS 5.1.1 Untethered Jailbreak Nasıl Yapılır?

Absinthe 2.0.1 ile iOS 5.1.1 Untethered Jailbreak Nasıl Yapılır?
25 Mayıs 2012 tarihinde eklendi, 476 kez okundu.

(yazımızın sonundaki güncellemeyi okuyun) iOS 5.1.1 untethered jailbreak nihayet Absinthe 2.0 2.0.1 ile beraber kullanıma sunuldu. Tabiki bu sürüme ait jailbreak’i kullanabilmeniz için cihazınızın iOS sürümünün iOS 5.1.1 olması gerektiğini, daha alt sürümlerdeyseniz son sürüme güncellemeniz gerektiğini biliyor olmalısınız. Yine bir başka seçenek olan ve halen iOS 5.1.1 sürümlü cihazlarını tethered jailbreak’li olarak kullananlar da Rocky Racoon uygulaması ile untethered’a çevirebileceğinizi de belirtmeliyiz. Yazımızın devamında Absinthe 2.0 2.0.1 iOS 5.1.1 untethered jailbreak uygulaması kullanılarak cihazlarınızı nasıl jailbreak yapabileceğinizi görebilirsiniz.

Absinthe 2.0 iOS 5.1.1 Untethered Jailbreak

Birinci Adım: Absinthe 2.0.1 jailbreak uygulamasını aşağıdaki linklerden indirelim.

İkinci Adım: Absinthe uygulamasını çalıştıralım ve USB ‘den bağlamış olduğumuz cihazımızı algılamasını bekledikten sonra “Jailbreak” butonuna tıklayalım.

Üçüncü Adım: Cihazımız restore işlemi yapılır gibi bir görüntü verecek, sabırla beklemeye devam ediyoruz.

Dördüncü Adım: İşlem tamamlandığında Absinthe uygulaması jailbreak’in başarılı bir şekilde tamamlandığını belirtecek. Cydia simgesini de cihazınızda gördükten sonra artık bilgisayarla olan bağlantısını sona erdirebilirsiniz.

Eğer Cydia simgesi görülmüyorsa cihazı kapatıp açmanız yeterli olacaktır. Bu ugyulama ile şu anda jailbreak yapılabilen sürümler iPad 3, iPad 2, iPhone 4S, iPhone 4, Apple TV 2 olarak belirtilmiştir.

Güncelleme : 25.05.2012 Absinthe 2.0 sonrası Absinthe 2.0.1 güncellemesi yapıldı, bazı hataların düzeltildiği ve daha iyi hale getirildiği bu sürümü aşağıdaki linklerden indirebilirsiniz.

Windows Kullanıcıları İçin

Yukarıdaki anlatım Mac kullanıcıları için olduğundan windows kullanıcıları için küçük bi ipucu yazmamız yerinde olacak. Absinthe 2.0 2.0.1 jailbreak uygulamasına sağ tıklayıp yönetici olarak çalıştırılması gerekiyor. Ardından uygulama masaüstüne yeni bir klasör oluşturacak bunun içinde yer alan absinthe-win-2.0.1.exe isimli dosyayı da sağ tıklayıp yönetici olarak çalıştıracak ve diğer adımlara geçeceksiniz.

#Güncelleme: 27.05.2012

Absinthe 2.0.2 güncellemesi yayınlandı bu konudan>> bilgi alablirsiniz.

#Güncelleme: 30.05.2012

Absinthe 2.0.4 sürümü yayınlandı. Buradaki konudan>> bilgi alıp yeni sürümle jailbreak yapabilirsiniz.

Blog’umuza ait son güncellemeleri Twitter veya Facebook sayfalarımızdan da takip edebilirsiniz.

Yazar: Etiketler:

Absinthe 2.0.1 ile iOS 5.1.1 Untethered Jailbreak Nasıl Yapılır? Konusuna 82 Yorum Yapıldı
  1. wareagle34 diyor ki:

    A5 cihazlarda da yapılabiliyormu?

  2. wareagle34 diyor ki:

    kusurabakmayın yazmışsınız görmemişim A5 lerede yapılıyormuş sanırım. çok teşekkürler.

  3. Onurr diyor ki:

    abi 5.1 tethered jb yapmışyım 5.1.1 800 mb ipsw dosyası indirmek istemiyorum kotalı internet kullanıyorumda :) OTA dan güncelleme yapamıyorum bağlantı kurulamadı hatası alıyorum.5.1 tethered jb yi untethered e çeviremez miyim ?

  4. elmadoktoru diyor ki:

    [quote name=”abdülkadir”]kusurabakmayın yazmışsınız görmemişim A5 lerede yapılıyormuş sanırım. çok teşekkürler.[/quote]
    Evet yapılıyo problem değil
    [quote name=”Onurr”]abi 5.1 tethered jb yapmışyım 5.1.1 800 mb ipsw dosyası indirmek istemiyorum kotalı internet kullanıyorumda :) OTA dan güncelleme yapamıyorum bağlantı kurulamadı hatası alıyorum.5.1 tethered jb yi untethered e çeviremez miyim ?[/quote]Jailbreakli cihazlarda bu yaşanıyor mecburen itunes…

  5. veysel diyor ki:

    selamlar ben yapıyorum vpn sorunu ortaya çıkıyor vpn tanımlamak gerekiyormu?

  6. SerterÖzgüryay diyor ki:

    mehmet bey 5.1.1 jb yapabilmek için i tunesden yedek almamız mı gerekiyor yoksa direk absinthe uygulamasını acıp jb tıklayıp yükeleyecekmiyiz?

  7. elmadoktoru diyor ki:

    [quote name=”veysel”]selamlar ben yapıyorum vpn sorunu ortaya çıkıyor vpn tanımlamak gerekiyormu?[/quote]
    Vpn tanımlamışsanız ondandır, yoksa vpn istemez

  8. elmadoktoru diyor ki:

    [quote name=”Serter Özgüryay”]mehmet bey 5.1.1 jb yapabilmek için i tunesden yedek almamız mı gerekiyor yoksa direk absinthe uygulamasını acıp jb tıklayıp yükeleyecekmiyiz?[/quote]
    Yedeğe gerek yok 5.1.1 ise… direk jailbreak yapın

  9. serkan1 diyor ki:

    yeni ipad de deneyen oldumu acaba.

  10. SerterÖzgüryay diyor ki:

    ok mehmet bey güncellemeyi yapıyorum suan itunes uzerınden 5.1.1 yapıyorum bitsin jailbreak’e geçeceğim indirdim absinthe hazır ..teskkrler

  11. cemalnl diyor ki:

    Selam, benim ios 5.0.1 iphone 4 üm vardı, 5.1.1 yapıp jailbreak yapayım dedim. Telefonu recovery moda aldım ve MAC de shift+restore ile 5.1.1 in ipsw sini seçtim işlem sonuna kadar ilerledi ve “error 3004″ hatasını aldım internetten bulduğum bir kaç çözümü denedim ve hatayı düzeltemedim, daha sonra WIN7 de aynı işlemi yaptım bu sefer de “error 21″ hatasını aldım. Şu anda telefonu recovery modundan çıkaramıyorum cihaza 5.1.1 i yüklemem için ne yapmam gerekir.

  12. elmadoktoru diyor ki:

    Direk itunes üzerinden restore etmeyi neden yapmıyorsunuz

  13. Osman tezcan diyor ki:

    3gs kullaniyorum bu cihazdada mumkunmu bu yontel yukarida yazilmamis ama 3gs

  14. menesx diyor ki:

    hocam ben geçenlerde çıkan sam yöntemi ile unlock yapmıştım ve redsn0w ile yedek almıştım. sürümüm 5.1 bb 4.12.01 . şimdi ben 5.1.1 güncelleme yapıp untethered jb yaparsam sam unlock yedeğim çalışır mı…?

  15. veysel diyor ki:

    bütün adımları yapıyorum telefon açılıp kapanıyor daha sonra waiting process dedikten sonra hımm wrong if you want you can jailbreak later diyor.

  16. elmadoktoru diyor ki:

    [quote name=”Osman tezcan”]3gs kullaniyorum bu cihazdada mumkunmu bu yontel yukarida yazilmamis ama 3gs[/quote]
    Deneyebilir ve bizimle paylaşabilirsiniz.
    [quote name=”Enes Bağcı”]hocam ben geçenlerde çıkan sam yöntemi ile unlock yapmıştım ve redsn0w ile yedek almıştım. sürümüm 5.1 bb 4.12.01 . şimdi ben 5.1.1 güncelleme yapıp untethered jb yaparsam sam unlock yedeğim çalışır mı…?[/quote]
    Çalışır

  17. cemalnl diyor ki:

    Dediğiniz gibi itunes üzerinden restore u denedim ayrıca WIN7 deki error 21 sorununuda çözdüm fakat şuan hem WIN7 de hem MAC de error 3004 alıyorum. Yükleme sonuna kadar geliyor ve error 3004 çıkıyor. Araştırdığım kadarıyla apple server larına bağlanamamak ile ilgili bir problemmiş fakat herhangi geçerli bir çözüm bulamadım.

  18. Metto diyor ki:

    İpad 2 wifi modelinde uygulanıyormu bu ios 5.1.1 absinthe v 2.0 jailbreak

  19. elmadoktoru diyor ki:

    [quote name=”Metto”]İpad 2 wifi modelinde uygulanıyormu bu ios 5.1.1 absinthe v 2.0 jailbreak[/quote]
    Konuda zaten cihaz modelleri yazmakta…yapılıyor tabiki.
    [quote name=”Cemal”]Dediğiniz gibi itunes üzerinden restore u denedim ayrıca WIN7 deki error 21 sorununuda çözdüm fakat şuan hem WIN7 de hem MAC de error 3004 alıyorum. Yükleme sonuna kadar geliyor ve error 3004 çıkıyor. Araştırdığım kadarıyla apple server larına bağlanamamak ile ilgili bir problemmiş fakat herhangi geçerli bir çözüm bulamadım.[/quote]
    Hosts dosyasını düzenlemeniz gerekiyor cydia serverı aktif edilmiş orada ondan. Terminali açın sudo nano /etc/hosts komutunu verin şifrenizi girin ve cydia serverı 74.208.10.249 gs.apple.com başına yani yedinin solbaşına # işareti koyup kaydedin. Yahut içindekileri komple kopyalayıp silip kaydedin işlem bitince yapıştırır tekrar kaydedersiniz

  20. cemalnl diyor ki:

    [quote name=”Mehmet YAZICI”][quote name=”Metto”]İpad 2 wifi modelinde uygulanıyormu bu ios 5.1.1 absinthe v 2.0 jailbreak[/quote]
    Konuda zaten cihaz modelleri yazmakta…yapılıyor tabiki.
    [quote name=”Cemal”]Dediğiniz gibi itunes üzerinden restore u [/quote]
    Hosts dosyasını düzenlemeniz gerekiyor cydia serverı aktif edilmiş orada ondan. Terminali açın sudo nano /etc/hosts komutunu verin şifrenizi girin ve cydia serverı 74.208.10.249 gs.apple.com başına yani yedinin solbaşına # işareti koyup kaydedin. Yahut içindekileri komple kopyalayıp silip kaydedin işlem bitince yapıştırır tekrar kaydedersiniz[/quote]
    hem WIN7 de hem MAC de ki hosts dosyalarını açtım MAC de zaten dediğiniz no yok WIN dede başında # ile iptal edilmiş durumdaydı “error 21″ den kurtulmak için yapmıştım o dediğinizi. Ve hala 3004 hatası veriyor. Kusura bakmayın zamanızı alıyorum ama şuan da telefon recovery mod da kitli kalmış durumda çıkaramıyorumda

  21. levocil diyor ki:

    iphone 4s 5.1.1(9B206) maalesef jb olmuyor 5 saattir uğraşıyorum. Tüm talimatları harfiyen uyguluyorum nafile. Burada benimle aynı durumda olan arkadaşlar da var umarım kısa sürede bir çözüm bulunur.

  22. kemalaymaz diyor ki:

    Acil;

    Arkadaşlar size bir sorum olacak
    Diyelim ki iPhone için iOS 5.2 yayınlandı.Benimde cihazım Gevey’li ve Jailbreak yaparak bu sürümü yükledim.Baktım ki Jailbreak Tetheredmiş.Yani bağımsız değilmiş.Cihazı kapattığımda elma işaretinde kalıyor.Bende Cihazı Eski sürüme çekmek istiyorum.Ancak SHSH kaydımda yok.Nasıl yapabilirim.Mesela diğer telefonların SHSH kaydını göstererek cihaz eski sürüme döner mi?
    Telefoncu yapmıştı.Yani ben telefoncuya götürdüğümde benim telefonu eski sürüme çekti.
    Bu nasıl oluyor çok ama çok acil..
    Şimdiden teşekkürler…

  23. elmadoktoru diyor ki:

    [quote name=”Kemal”]Acil;

    Arkadaşlar size bir sorum olacak
    Diyelim ki iPhone için iOS 5.2 yayınlandı.Benimde cihazım Gevey’li ve Jailbreak yaparak bu sürümü yükledim.Baktım ki Jailbreak Tetheredmiş.Yani bağımsız değilmiş.Cihazı kapattığımda elma işaretinde kalıyor.Bende Cihazı Eski sürüme çekmek istiyorum.Ancak SHSH kaydımda yok.Nasıl yapabilirim.Mesela diğer telefonların SHSH kaydını göstererek cihaz eski sürüme döner mi?
    Telefoncu yapmıştı.Yani ben telefoncuya götürdüğümde benim telefonu eski sürüme çekti.
    Bu nasıl oluyor çok ama çok acil..
    Şimdiden teşekkürler…[/quote]
    Shsh kaydınızın olmadığı bir sürüme dönemezsiniz başkasının shsh kaydı da iş görmez.

  24. levocil diyor ki:

    [quote name=”veysel”]bütün adımları yapıyorum telefon açılıp kapanıyor daha sonra waiting process dedikten sonra hımm wrong if you want you can jailbreak later diyor.[/quote]
    Aynı durumdayız sizinle, sizin cihazınız da iphone 4s mi acaba?

  25. cancancan41 diyor ki:

    Denedim Cydia geldi şuan inceliyorum jailbreak sız bir ıphone çok zor sanırım :)

  26. cancancan41 diyor ki:

    bu ıphone 4s için oldu sanırım başardım :)

  27. levocil diyor ki:

    Evet arkadaşlar iphone 4s i absinthe 2.0 windows ile jb yapabildim.
    sorun yaşayanlar şunu denesinler
    1.absinthe i kapayın
    2.itunes dan restore yapın
    3.restore dan sonra telefonu active edip orada durun daha ileri gitmeyin.
    4.itunes u kapayın
    5.absinthe’i yönetici olarak çalıştırın
    6.bol şans.

  28. veysel diyor ki:

    slm 2.01 i başka sitede paylaşım sitesinden paylaşabilirmisiniz link açılmıyor

  29. kemalaymaz diyor ki:

    Acil
    Mehmet Bey fakat başıma söyle bir durum geldi.
    Ben bundan 1 ay önce iPhone 4 üme iOS 5.1 yükledim.Acemiliğime denk gelmişti ve cihazı açıp kapattığımda elma işaretinde kalıyordu.Bende iBoot ile sürekli boot ederek geçiyordum.Daha fazla dayanamayarak Telefoncuya götürdüm.Telefoncu iOS 5.01’e geri çekti.Benim SHSH kaydım yoktu.Yani almamıştım.Bunu nasıl yaptı?
    Bunun bir yolu var mı? Nasıl oluyor. Bu konuda sadece bu konuda yardımınıza ihtiyacım var.Lütfen yardım edin.Teşekkürler…

  30. veysel diyor ki:

    memet bey alternatif link istiyoruz mümkünse :)

  31. kemalaymaz diyor ki:

    Acill 2
    Mehmet Bey ve Arkadaşlar
    Diyelim ki ben Sn0wbreeze ile cihazımı güncelledim.Redsn0w ile de jailbreak yaptım.Şu an cihazım iOS 5.1.1 ve Baseband’da 4.10.08.Ben Redsn0w ile yaptığım jailbreak’ı silmeden bu programı çalıştırıp untehtered yapabilirmiyim.

  32. deli oğlan diyor ki:

    iphone 4s jailbreak çatır çutur çalışıyor. teşekkürler.

  33. çaçarov diyor ki:

    arkadaşlar iphone 4 e yapmaya çalışıyorum fakat ” sorry the attached device is not supported ” böyle bir hata veriyor nedenini bilen varsa şimdiden teşekkürler.

  34. elmadoktoru diyor ki:

    [quote name=”çaçarov”]arkadaşlar iphone 4 e yapmaya çalışıyorum fakat ” sorry the attached device is not supported ” böyle bir hata veriyor nedenini bilen varsa şimdiden teşekkürler.[/quote]
    Cihazın kablosunun orjinal olup olmadığına emin olun ve cihazı kapatıp açıp yeniden bağlayın. Ayrıca uygulamayı yönetici olarak çalıştırın

  35. erkancagli diyor ki:

    Mehmet abi, 4s için jb çıktı unlock ta gelir mı 5.1 veya 5.1.1

  36. elmadoktoru diyor ki:

    Unlock gelmez geveye devam

  37. çaçarov diyor ki:

    [quote name=”Mehmet YAZICI”][quote name=”çaçarov”]arkadaşlar iphone 4 e yapmaya çalışıyorum fakat ” sorry the attached device is not supported ” böyle bir hata veriyor nedenini bilen varsa şimdiden teşekkürler.[/quote]
    Cihazın kablosunun orjinal olup olmadığına emin olun ve cihazı kapatıp açıp yeniden bağlayın. Ayrıca uygulamayı yönetici olarak çalıştırın[/quote]
    orjinal kablo olmazsa olmazmı bu iş ?

  38. elmadoktoru diyor ki:

    Olmuyor işte…

  39. çaçarov diyor ki:

    [quote name=”Mehmet YAZICI”]Olmuyor işte…[/quote]
    yapamdım ama yinede ilginiz için teşekkürler.

  40. kerem.ms diyor ki:

    jb yaparken tlf nu kapattım ve untether diyor ne yapmam gerekiyo lütfen yardım edin

  41. axoy diyor ki:

    arkadaşlar jb kaç saat sürüyor bi türlü olmadı.. yoksa benmi yapamıyorum…

  42. krmn diyor ki:

    denedim gayet başarılı oldu teşekürler

  43. elmadoktoru diyor ki:

    [quote name=”kerem.ms”]jb yaparken tlf nu kapattım ve untether diyor ne yapmam gerekiyo lütfen yardım edin[/quote]
    Cihaz açılmıyorsa restore edeceksiniz.
    [quote name=”axoy”]arkadaşlar jb kaç saat sürüyor bi türlü olmadı.. yoksa benmi yapamıyorum…[/quote]
    Saat değil yaklaşık 10 dakikalık işlemdir.

  44. alikemal diyor ki:

    mehmet bey benim cihazım ios5.1 sürümü yükselticem fakat cydia daki programları tekrar kurmam mı gerekiyor yoksa cydia nın yedeğini alma imkanı varmı acaba?

  45. elmadoktoru diyor ki:

    Surum yukselttiginizde tabiki restore edilmis oluyor. Jailbreak gittigine gore yeni jailbreak ve cydia uygulamalarini kurmalisiniz

  46. sessiz diyor ki:

    aktivasyon olmadan olmaz mı bu işlem yoksa aktivasyonu da kendisi mi yapıyor

  47. elmadoktoru diyor ki:

    Bu metod ile aktivasyon yapamazsınız sadece jailbreak yapar

  48. mehmet fatih diyor ki:

    kusura bakmayın bu konularda oldukça acamiyim bişey danışmak istiyorum ben iphonun image ını almak istiyorum yani şöyle açıklıyim bütün sistemin sadece içeriğinin değil herşeyi içine kurduğum programlarda dahil hepsini sanki biigisayar yedeği gibi bu mümkünmüdür

  49. elmadoktoru diyor ki:

    iTunes üzerinden yüklenen her şeyin yedeği alınabilir komple bunun için tüm kısımların aktif edilmesi lazım mesela resimler, videolar, müzikler gibi kısımlar cihaz bağlanıp solda ismine tıklanınca açılan orta kısımda sekmeler içinde aktif edilmiş olması lazım resimler için kaydedilecek yer veya klasör gibi. Ardından cihazdan yüklenen uygulamaları iTunese almak için cihaz bağlıyken itunesten isime sağ tıklayıp (cihaz adı) satın alınanları aktar diyerek bunlarda aktarılınca siz restore ettiğinizde yedekten her şey geri yüklenir

  50. mehmet fatih diyor ki:

    [quote name=”Mehmet YAZICI”]iTunes üzerinden yüklenen her şeyin yedeği alınabilir komple bunun için tüm kısımların aktif edilmesi lazım mesela resimler, videolar, müzikler gibi kısımlar cihaz bağlanıp solda ismine tıklanınca açılan orta kısımda sekmeler içinde aktif edilmiş olması lazım resimler için kaydedilecek yer veya klasör gibi. Ardından cihazdan yüklenen uygulamaları iTunese almak için cihaz bağlıyken itunesten isime sağ tıklayıp (cihaz adı) satın alınanları aktar diyerek bunlarda aktarılınca siz restore ettiğinizde yedekten her şey geri yüklenir[/quote]
    cevap için teşekkürler ancak ben derdimi tam anlatamadım hdd image alır gibi norton ghost gibi mesala tüm hafızayı yedekleyip tek dosya haline getirip herhangi bir durumda tekrar geri yükleme yapmak gibi jailbreak dahil herşeyin geri gelmesi için mümkünmüdür gerçi mümkün olsa millet neden uğraşsın bir tane temiz bir yedek hazırlar paylaşır herkezde aynı model telefona yükler geçer benimkisi sadece bir fikirdi

  51. elmadoktoru diyor ki:

    Siz derdinizi de iyi anlattınız ben de stediğinizi anladım v e istediğinize en uygun cevabı verdim bunu dışında komple image söz konusu olmaz. Zaten gerekte yok, telefonun neyi varsa komple yedeğini alıyorsunuz iOS’ta zaten her zaman iTuneste bunun dışında başkaca bir şey de kalmıyor zaten. HDD image gibi düşününce zaten mümkün değil…

  52. samet diyor ki:

    5.1.1 e yükselttim ama absinthe algılamıyor hata veririyor ne yapmalıyım

  53. elmadoktoru diyor ki:

    Yazıda da belirtildiği gibi güncel sürümü yüklediniz mi yazı sonunda güncellemeler var. Eğer hala algılamıyorsa usb kablonuz orjinal olmayabilir yahut güvenlik duvarı vb. engel olabilir.

  54. samet diyor ki:

    the attached device is not activated. you need to activate it before it can be used with absinthe bu hatayı veriyor cihazı nasıl aktive edecem ki jailbreak yapmadan bu arada redsnowla yapmak mümkün mü ve redsnowun son sürümünü nasıl indirecez sitedeki herhangi birine tıklıyorum ama indirmiyor başka bir yolu var mı acaba

  55. elmadoktoru diyor ki:

    iPhone 4 ise redsn0w ile aktifleştirmelisiniz absinthe aktivasyon yapmaz. Sitenin en altında resimli redsn0w linki mevcut o konudan indirirsiniz

  56. samet diyor ki:

    benim ki 3gs 5.0.1 den beri kullanamıyorum bugunde 5.1.1 yaptım absinthle deneyim diye o da algılamıyor cihazi verdiği sorunu yazdım demin redsnowda siteden inmiyor gerçi işime yaramıyormuş ama olsun bilginiz olsun sizce ne yapmalıyım bu absinth için son sürümü indirdim bu arada

  57. samet diyor ki:

    the attached device is not activated. you need to activate it before it can be used with absinthe bu hatayı verip duruyor

  58. elmadoktoru diyor ki:

    Aktivasyon yapmadan kullanamazsınız jailbreaki orjinal sim kartını bulacaksınız bu durumda cihazın geldiği ülke ve şebekeye ait

  59. Baturalp diyor ki:

    Mehmet bey ios 5.1.1 sahibiyim. Absinthe 2.0.4’ü indirdim Windows 7 Ultimate’ime Takıyorum cihazı olmuor jailbreak’e basamıyorum. İPSW dosyası buldum onu mu indirmem gerek? Aynı zamanda JB yaparsam GameCenter üyeliğime eskisi gibi girermiyim? Uygulamalarım kalır mı? Ve SIM kartım var yani ona da birşey olmaz değil mi? Normal bir şekil de SIM’imi kullanıyorum. Teşekkürler…

  60. elmadoktoru diyor ki:

    Absinthe sadece jailbreak yapar sürüm güncelleme vb. yapmadığından bilgileriniz aynen durur. Ancak iOS 5.1.1 yüklü olması lazım kablo da orjinalse algılamama gibi bir durum olmaz zaten hata verir ve hatada sebebi de yazar

  61. samet diyor ki:

    offfff nerden bulacam ben nerden bulacam amerikanın sim kartını redsnowda 3gsye yemiyor yani pek bir işe yaramıyor bu jailbreak

  62. elmadoktoru diyor ki:

    Siz cihaz modelini daha yeni soyluyorsunuz… 3gs redsn0w ile aktiflesir Yoksa aktivasyon ile unlocku karistiriyormusunuz diye soracagim

  63. tuncay55 diyor ki:

    iphone4s 5.1.1 versiyonu var jailbreak yaptım telefon 1 hafta sonra kafayı sıyırdı arama yapmıyo cağrı gelmiyo sadece mesaj gönderiyo mesajda gelmiyo gerisi tıkanıyo bilgisi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum şimdiden teşekkürler

  64. elmadoktoru diyor ki:

    Jailbreakten kaynaklı böyle bir sorun raporu hiç gelmemişti. Cihazı restore edip tekrar deneyebilirsiniz.

  65. Alp43 diyor ki:

    [quote name=”yahya levent çilingir”]Evet arkadaşlar iphone 4s i absinthe 2.0 windows ile jb yapabildim.
    sorun yaşayanlar şunu denesinler
    1.absinthe i kapayın
    2.itunes dan restore yapın
    3.restore dan sonra telefonu active edip orada durun daha ileri gitmeyin.
    4.itunes u kapayın
    5.absinthe’i yönetici olarak çalıştırın
    6.bol şans.[/quote]

    Eyvallah kardeş sonunda yaptım

  66. tuncay55 diyor ki:

    restore yapıp tekrar jailbreak yaptım ama yine tıkanıyo telefon tekrar geri yükleme yapcam malesef olmadı :((

  67. Fatihnhj diyor ki:

    Jailbreak I kullandıktan sonra app store veya game center a bağlanıyorum ?

  68. yiğit diyor ki:

    ben absinthe yi başarıyla yaptım ama cydia ya tıklayınca bi şey çıktı sonra o gitti ve apple işareti çıktı ne yapacağım ipadim bozuldu mu veya bozulur mu

    LÜTFEN CEVAP VERİN

  69. elmadoktoru diyor ki:

    Bozulmaz zaten cihaz yeniden başlatılacak eğer cihaz açılmazsa açma kapama düğmesi ile ana ekran menü tuşuna cihaz açılana kadar basılı tutun logoyu görünce bırakın bakın. Olmadı cihazı restore yani geri yüklerseniz sorun kalmaz.

  70. umutilek diyor ki:

    herşeyi yaptım ama absinthe i açınca jailbreak tuşu donuk oluyo ipad 2 diye algılamıyo

  71. elmadoktoru diyor ki:

    Üç ihtimal var ya cihazı uygulamayı çalıştırmadan önce bağladınız bu durumda uygulama açıkken usb kablosunu çıkarıp takın, yahut usb kablonuz orjinal değil veya itunes yüklü değil bilgisayarda…

  72. OzanSokan diyor ki:

    Bu jailbreaki yaptıktan sonra telefonda sikinti yasar miyim ?bozulma ihtimali nedir?

  73. elmadoktoru diyor ki:

    Jailbreakten bozulan cihaza ben rastlamadım açıkçası, sıkıntı şse neyi sıkıntı yapabileceğinizi bilemeyiz sonuçta sizin için gerekiyorsa yapacaksınız buna siz karar vereceksiniz kimse yüzde yüz garanti vermez veren de sorumluluk alır bu nedenle siz karar verin. 100 telefon sahibinden 80’i yapıyordur…

  74. alidem diyor ki:

    ipad 3 ‘e jailbreak yaptım,cydia da çalışıyor,ancak aletin her kapanmasında eşleştirme yapmam lazımmı, yoksa programlar açılmıyor

  75. elmadoktoru diyor ki:

    Böyle bir sorun olmaması lazım bu sürüm ile yapmışsanız http://www.elmadoktoru.com/jailbreak/absinthe-204-ile-ipad-24-jailbreak-destegi-geldi.html bu konudaki ile tekrarlayın

  76. FIRTINA42 diyor ki:

    cihazım iphone 4 5.1.1 yüklü absinthe denedim cydia geldi fakat bu absinthe ile sim kilit kırılır mı ?

  77. elmadoktoru diyor ki:

    Hatir sadece jailbreak yapar bu arac sim kilit kaldirmaz

  78. tuncay55 diyor ki:

    slm iphone 3 gs 5.1.1. sürümüne jailbreak yapcam nasıl yaparım yardımınızı bekliyorum

  79. elmadoktoru diyor ki:

    Konudasınız zaten

  80. tuncay55 diyor ki:

    hata veriyo sayfa açılmıyo ondan sordumdu zaten

  81. elmadoktoru diyor ki:

    Bakın yazının altında güncellemeler var en son güncelleme 2.0.4 sürümü için ona tıklarsanız…

  82. tuncay55 diyor ki:

    telefon çökmüş etkinleşmiyor etkinleştirmek için ıtunese bağlıyom ama görmüyo nasıl yapıcam yurt dışı cihazı

Sayfa başına git