iOS 7 ile birlikte Jailbreak gelebilir!

iOS 7 ile birlikte Jailbreak gelebilir!
17 Eylül 2013 tarihinde eklendi, 1.422 kez okundu.

Evet arkadaşlar, bu konuya oldukça uzak kalmıştık. iOS 6 ile birlikte jailbreak açığı kapatılmış ve bu konudaki umutlar da giderek azalmaya başlamıştı. Hatta birçok kişi jailbreak tanımını bile artık kullanmaz hale gelmişti. iOS 7 ile birlikte gelen açıklardan faydalanılarak jailbreak yapılacağı yönünde haberler var.

iOS 7 final sürümü bildiğiniz gibi 18 Eylül itibariyle dağıtılmaya başlanacak. Hal böyle olunca da jailbreak akıllara gelmeye başladı. Birçok beta sürümü yayınlanmış ancak jailbreak hakkında hatırı sayılır birşeylerden bahsedilmemişti. iOS 5 jailbreak ile tanıdığımız Pod2g yeniden sahne aldı ve iOS 7’ye jailbreak yapılabileceği müjdesini verdi.

iOS Hacker’larından ilk çıkış Pod2g’nin oldu. iOS 7’ye jailbreak yapılabilecek açıkların bulunduğunu belirtti. iOS 7 Golden Master sürümünde bulunan açıklar da sanıyorum test edilmiş. Çünkü bu sürümde de jailbreak adımlarının izlenebileceğini belirtiyor.

iOS 7 jailbreak

Olası bir durumda Jailbreak aracının da yayınlanmasına da değinen Pod2g, eğer 18 Eylül itibariyle dağıtımı başlanacak iOS 7 final sürümünde bu açıklar kapatılmazsa yıl sonuna kadar aracı yayınlayabileceğini belirtiyor. Konu ile ilgili twitter hesabında hali hazırda ufak tartışmalar da oluyor. Çok fazla da ayrıntı verilmiyor. Bunun için final sürümü ve sonrasındaki gelişmeleri izliyor olacağız.

Daha öncesinde iOS 7 jailbreak için Evad3rs‘ın (Evasion jailbreak) konuyla ilgili fikirleri ve değerlendirmeleri alınmıştı. Ancak herhangi bir müjde de verilmemişti. Sanıyoum o cephede de çalışmalar sürüyordur. Umarım güzel haberler gelir ve üst sınıf kullanıcılar da iPhone’larının tam kapasite kullanımına sahip olabilirler.

Siz iOS 7 jailbreak hakkında neler düşünüyorsunuz?

Etiketler:

iOS 7 ile birlikte Jailbreak gelebilir! Konusuna 8 Yorum Yapıldı
  1. K_E_M_O dedi ki:

    illa ki çıkacaktır. benim düşüncem jailbreak’ı da Apple’ın desteklediği yönünde. Apple ne zaman OK verirse o zaman jailbreak da çıkacaktır 🙂

  2. haci dedi ki:

    ios 7 bi boka yaramaz iphone den vaz gectim inanin sirf geri donemedigim icin ios7 surumu berbat

  3. çılga dedi ki:

    İçerikteki reklamlar hiç sitenize yakışmış mı

    1. mehemmet dedi ki:

      Sitemizdeki reklamlar google tarafından belirleniyor, konu ve sizin ilgi alanınıza göre otomatik listelemeye çalışıyor. Yani reklam görüntülemelerinde bizim bir müdahalemiz bulunmuyor.

      1. Mustafa Çoban dedi ki:

        Google adsense panelinde arızalı reklamları kontrol etme seçeneği var ben bakıyorum müsait oldukça sitemde 🙂

        1. mehemmet dedi ki:

          Evet zaten reklam kontrollerini ve adsense ayarlarını olabildiğince yapıyoruz. Yine de bazen son anda çıkacak reklamlar başına buyruk olabiliyor…

  4. DuoLny dedi ki:

    Aynen applenin jeilbreaki destektekledigine bende katiliyorum. Ios 7 nin ufak tefek sorunlari duzeltiliyor. Eminim sorunlar halledildiginde jeilbreak applenin onayiyla cikar 🙂

  5. yunus dedi ki:

    app de çalışanlar bile cşhazlarına jaiilbreakı yğklediklerini göz önünde bulundurursak jailbreakın appden destek aldıgı aşinadır.. zaten onlarında işine geliyo ios u androidten daha cazibeli kılan en büyük yönde budur ve app de bunun farkında bu yüzden jailbreaktan vazgeçmez en kısa zamanda da çıkaracakarına şüphe yok…

Sayfa başına git