Whited00r 5.2.1 ile 2G ve 3G Cihazlarınıza iOS 5 Yükleyin

Whited00r 5.2.1 ile 2G ve 3G Cihazlarınıza iOS 5 Yükleyin
20 Kasım 2012 tarihinde eklendi, 2.181 kez okundu.

Eğer 2G veya 3G modelli bir cihaza sahipseniz, whited00r 5.2.1 ile cihazınıza iOS 5.0 özelliklerini kazandıran bir custom firmware yüklemeniz mümkün. Yüklediğiniz bu sürüm dosyası tam manasıyla bir iOS 5.0 olmasa da, bir çok iOS 5.0 özelliğini kullanmanıza imkân tanıyor.

Whited00r ile 2G 3G cihazlarınızda iOS 5 deneyimi

Whited00r 5.2.1 ile güncelleme yaptığınız zaman;

  • Telefonunuza jailbreak yapmış olacaksınız ve Cydia kurulacaktır

  • Youtube kullanabileceksiniz.

  • iCloud kullanabilme imkânı.

  • iOS 5 duvar kağıtları yüklenecektir.

  • iPhone 4 zil seslerine sahip olacaksınız.

  • Gerçek multitasking kullanabileceksiniz.

  • Videolarda düzenleme yapabileceksiniz.

  • iOS 5 sistem seslerini kullanma imkânına sahip olacaksınız.

  • Etkin bir şekilde twitter kullanabileceksiniz.

  • Safari kullanırken sayfalarda arama yapabileceksiniz

  • Newsstand (Gazete) uygulaması.

  • Appsync yüklenecektir.

  • Ekranı yan çevirme kilidi imkânı.

  • 2G için MMS ve Tethering çalışıyor.

MAC OS kullanıcıları Alt tuşu ile Restore, Windows kullanıcıları ise Shift tuşu ile restore butonuna tıklayarak Whited00r’u seçip güncelleme yapabilirler.

iPhone 2G Kullanıcıları (Aktive Edilmiş)
http://sourceforge.net/projects/whited00r/files/5.2.1/Whited00r_521U_iPhone2G.zip

Torrent Link: http://pastebin.com/i7XwgbM7

iPhone 2G Kullanıcıları (Aktivasyon Yapılmamış)
http://sourceforge.net/projects/whited00r/files/5.2.1/Whited00r_521N_iPhone2G.zip

iPhone 3G (Simkilitsiz Cihaz Kullanıcıları)
http://sourceforge.net/projects/whited00r/files/5.2.1/Whited00r_521N_iPhone3G.zip

iPhone 3G (Simkilitli Cihaz Kullanıcıları)
http://sourceforge.net/projects/whited00r/files/5.2.1/Whited00r_521U_iPhone3G.zip

Etiketler:

Whited00r 5.2.1 ile 2G ve 3G Cihazlarınıza iOS 5 Yükleyin Konusuna 48 Yorum Yapıldı
  1. mshcek dedi ki:

    peki iphone 3g yi kasmayacakmı suan 4.1 yuklu o ble kasıyor ios 5 özellikleride olsa ne derecede kullanabılecegım merak ettim 🙂 stabil calısyormu? deneyen varmı arkadaslar

  2. melih dedi ki:

    hiç bir kasma olmuyor ayrıca cydia dan ifile yi indir sonra ac system-libray-coreservices girin sonra asagıda systemversion.plist var orayı açıp 3.1.3 versiyonuna 5.0.1 yazarsanız marketteki uygulamalarıda kurabilirsiniz

    1. mithat dedi ki:

      kardeşim bu ifile yi indirmeyi biraz daha açsan sana zahmet

  3. Cüneyt dedi ki:

    Bunu yukledim ama yedeklemeyi 3.1.3 sürümden dolayı yuleyemedigim icin tekrar 4.2.1 geçtim. Ayrıca cydia da yüklemenden açıldı jailbreak yapayım dedim tel bir daha açılmadı vel hasili kelam sıkıntılı bir durum. Benim tel sim kilitli iPhone 3g idi bilginiz olsun yüklemek isteyene

  4. emreser dedi ki:

    iPhone 2G Kullanıcıları (Aktivasyon Yapılmamış)
    derken aktivasyondan kasıt ne acaba açıklama yaparmısınız

  5. yusuf_akınn dedi ki:

    Arkadaşlar yurtdışı iPhone 3G cihaz var. Eğer bu kurulumu yaparsam cihazla ilgili SIMLOCK yaşarmıyım? iTunes ile güncelle dedim ve cihaz kitlendi lütfen bana bilgili birisi yardımcı oplsun yusufak2000@hotmail.com

  6. emreee dedi ki:

    valla arkadaşlar ben yükledim 4.2.1 de benm tel kasmanın ötesinde bişeydi ve hiçbir uygulama yoktu tavsiye ederm güzel yapmışlar

  7. BurakFF dedi ki:

    yav shıfye basıp winrar dosyasının içinden cıkarttıgım o Whited00r_521N_iPhone3G adlı 259 mb li dosyayı seciyorum olmuyor kardeşm hata veriyor ya .

  8. ayça dedi ki:

    selam arkadaşlar feyk imei cihazlara bunu yükleme şansımız var mıdır?

  9. onur baş dedi ki:

    ARKADAS LAR ACIL YARDIMLARINIZU BEKLIYORUM BAKIN BUNU TAM OLARAK NASIL YAPILDIGI HAKKINDA BILGI EDINEN KIMSE VARMI _?
    WINRARDAN DOSYAYI CIKARTTIM WINDOOR DOYASINI BULDUM SONRA NAPICAMMMMM

  10. onur baş dedi ki:

    [quote name=”emreee”]valla arkadaşlar ben yükledim 4.2.1 de benm tel kasmanın ötesinde bişeydi ve hiçbir uygulama yoktu tavsiye ederm güzel yapmışlar[/quote]
    kardesım bnm le ırtıbata gece bılırmısın lutfennn yardımlarıunı beklıorummm

  11. Sinan ÇELENK dedi ki:

    güncel sürüm whatsapp indirebilirmiyiz bununla ?

    1. İPhone 3g kullanıcısı dedi ki:

      evet, indirebilirsiniz Arkadaşlar Ben indirdim hiçbir sorun çıkmadı 2g lerde nasıl bilmiyorum ama 3g de direk sorunsuz indi Cydia yüklenmemiş dyen kişide indirirken cydia butonuna basmayı unutmuştur.. Safariden İndirmeyeceksiniz Bukadar basit sorunları nasıl çözemiyorsunuz … !!

      1. egemengulsen dedi ki:

        whatsapp ı nasıl kurdun tarif ette bizde kuralım???

  12. yucelday dedi ki:

    05449174308 banada yardımcı olana rep var 🙂

  13. İphone 3gs kullanıcı dedi ki:

    “Safari dosyayi indiremiyor” dedi 🙁

  14. alpay dedi ki:

    bunu nasıl yukliycez bilgisi olanlar w7 uzerinden yardım edebilirlermi

  15. Emresae2 dedi ki:

    Arkadaşlar iphone 2g 3g yurt içi yurt dışı fark etmiyor yükleniyor dosyayı indirin sonra teli itunese takın shifte basılı tutup geri yükle diyin dosyayı seçin yüklenene kadar bekleyin sonra işlem tamamdır …. uygulama indirmek için ise app storeye girin sag yapın 3store diye bi yer var oraya girin ordan ayarlara girin en baştaki url kısmını silin http://www.apptimemachine.com/mobile/index.php?key=3109 adresi yapıştırın daha sonra komple çıkın tekrar girin

    1. ahmet dedi ki:

      3storenin gelmesi için ne yapmalyım

  16. seref dedi ki:

    bunları yapabilmek için jailbreak olmasımı gerekiyo

  17. Emresae2 dedi ki:

    hayır jailbreak olsun olmasın fark etmiyor

  18. mehmet324456 dedi ki:

    kardeş hata veri neden acaba

  19. yqt dedi ki:

    arkadaşlar bunu nasıl yapıcaz bi yardım edin aşama aşama anlatın iphone 3g kullanıorm çoğu programı indiremıorm watspp falan bir yardımcı olursanız çok sevinirim kaçgündr uğraşıyorum yapamıyorum ne yapmam gerekıyo şimdiden çok tesekkr ederm

  20. yqt dedi ki:

    arkadaşlar iphone 3g kullanıorm bu sürümü yüklemek istyrm ama bir turlu beceremıorm kaçgundr ugrasıorm kafayı yemek uzereym indirenler nasıl ındırıyor ben yapamıorm bı yardımcı olurmusunz nasıl yapıcam ben bunu

  21. cvcvcv dedi ki:

    arkadaslar fake ime oluyormu bu iphone 2 icin

  22. onur aslan dedi ki:

    bir türlü yapamadım :s

  23. burakrks dedi ki:

    abi 3g kullanıyorum dediinigizi yaptım olmuyor. sim lock sim unlock 2sinide denedmhata veriyor abi

  24. isimsiz dedi ki:

    telefon kurtarma moduna geçti yazılım indiriyor ne yapmak lazım

  25. baki dedi ki:

    iphone 3G ios 4.2.1 jailbreaksiz, whited00r yükleyemiyorum. ios 3.1.3 e downgr. yaptım. yine whited00r yüklemiyor itunes : “iphone bekleniyor” ekranında hep kalıyor.ios4.2.1 jailbreak yaptım yine olmadı. bilen varsa yardımlarını bekliyorum. teşekkür ederim.

  26. fuat dedi ki:

    Sorunsuz whatsapp umarım çalışır

  27. Lütfen yardım edin dedi ki:

    Her şeyi denildiği gibi yaptım . fakat apple işareti ve itunes usb kablosu işaretinde takılı kaldı pc teli görmüyo şuan tele hiç bi şekilde müdahele edemiyorum lütfen yardım edin . facebook.com/xfenasi.kerim mert yılmaz

    1. adem dedi ki:

      kardesim kapatma tuşuyla home ortadakı tuşa basılı tut kpnr

      1. Emre dedi ki:

        Bende de aynı sorun var acaba ne yapmamı gerekiyor hiç bir işlem yapılmıyor

        1. mert dedi ki:

          denedim açılmıyor itunes ve usb kablasu işareti hale duruyor başka ne yapabilirim

  28. berk dedi ki:

    sim kilitli veya kilitsiz onlar ne oluyo.
    ben sim kilitli indirdim

  29. berk dedi ki:

    bunu nasıl kurucam bi yardım edin pls
    admin virüs yok demi bu dosyalarda

  30. mert dedi ki:

    winraar arşivi bozuk diyor

    1. kubilay dedi ki:

      abi yardım edin o dosyayı indirdim ıtunesi açtım shifte basılı tutuyom hiç bişey olmuyo neden lütfen yardım edin

  31. enes dedi ki:

    3g cihazıma yapdım sim kilitsiz fakat sim silitlendi hata alıyorum ne yapmam lazım
    ?

  32. elifsu dedi ki:

    sim kilitli ve kilitsizi denedim ikiside hata verdi 3g cihazımda başka bir program var mı indirilebilecek whited gibi

  33. Şafak Turgut dedi ki:

    Arkadaşlar 50 kişi yazmış nasıl yapıcağınızı nasıl hala yardım yardım diyip duruyosunuz?
    Yazılanları iyi okuyun. Ben yaptım sorunsuz oldu. whatsapptan tutun instagrama kadar tüm programlar sorunsuz çalışıyo. önceden 4.2ydi ve çok yavaştı şuan oldukça hızlı. Teşekkürler.

    1. Rasit dedi ki:

      Kardesim bende su anda whited00r 7 var itunes de 3.1.3 gozukuyor su whatsapp ve instagram nasil kurulur bi butun ayrintilariyla anlatirsan sevinirim.

  34. Levent dedi ki:

    Iphone 5 ekranin sag tarafinda 5 dikey beyaz cizgi olustu
    Ekrani goruyorum ama kullanamiyorum. Ne yapmam gerekir?

  35. baki dedi ki:

    şafak turgut ; bide sen anlatta senden dinleyelim

  36. Devrim dedi ki:

    Arkadaslar uygulamayı yapamayan arkadaslar devrim_alcan@hotmail.com Skype den yazsın yardımcı olayım

  37. ümit dedi ki:

    üstadım sim kilitsiz 3g ye whitedoor7,1 unlocker ile yükleme yaptım. cihaz açılıyor fakat locked sim diyor ve safe modda çalışıyor. whitedoor7,1 normal yüklediğimde itunes ve kablo görüntüsünde takılı kalıyor açılmıyor. ikişer kere kurdum değişmedi. yüksek tecrübenize istinaden hata nerdedir.

  38. Deniz dedi ki:

    Ya benim telin home tuşu hiç çalışmıyor da ben bunu nasıl yaparım bunun başka bir yolu yok mu?

  39. 3G dedi ki:

    Ya nolur telefonu 1 hafta once aldimm babam telefoncuya goturduu telefoncu en yuksek surumu bu demis nolur asama asama yazin neye nasil giriyorsunuz acik acik yazin dediklerinizden hicbisey anlamiyorum kafayii yicemm artik yaa

Sayfa başına git